-->

bila malam menjelma

oh sgt sarcastic betol tajuk entry aku kalini...but hey..its my blog babe..ok so nk story psl mlm td..well even akn ada manusia cakap 'perghh tu pun nk wt blog..sikit2 nk wat blog kalo psl org len xnk lak wt'..go to hell with that idiotic person!!aku benci manusia munafiq!!!sebagai manusia kita dipegang pada janji bkn mcm lembu yg kita pegang tali...jadi bila janji tu x ditepati kita akn diconsider as a munafiq person..am i rite dear nemos???walaupun terminologi dalam islam merujuk pada mereka yg berpura pura mengikuti ajaran agama namun sebaliknye dalam hati mereka menafikannya...tapi ketahuilah anda(pergh blog aku dh jd blog islamic ni..way to go azni!!)..

Berdasarkan Hadis Riwayat Bukhari dan Muslim, Nabi Muhammad s.a.w mengatakan :

"Tanda orang-orang munafik itu ada tiga keadaan.
  • Pertama, apabila berkata-kata, dia berdusta.
  • Kedua, apabila berjanji, dia ingkari.
  • Ketiga, apabila diberikan amanah (kepercayaan), dia khianati".


and yes semalam aku sudah kenal dng manusia sebegini!!tapi hell with that person..yg aku nk citer sebenarnya adalah pasal...MAGGI TOM YAM..hahhaa..pe kaitannye maggi ni ngn citer aku di atas..well ada kaitannye sebenarnye..tp ak mls r kn nk pjg2 kn citer....cukup sampai disitu sajer..

so bila poket kerembangan dng keduitan makanye xboleh r menghidupkan kereta utk kemana2..stay wherever u r!!huhu..pathetic sgt kn??tp xpe..then selongkar r kotak makanan n alangkah bahagianye bila terjumpakan....

yeah baby..the one and only left behind!!oh terima kasih tuhan...nasib ler ada penyelamat ni..so tanpa berlengah lagi yela kan jam pun dh tunjuk pukul 11.30pm..n perut mmg dh berghazal untuk azni..so aku dng pantas dan cekapnye mengeluarkan puyok(periuk) letak air sikit..then trus put it on the stove r kn..then geledah dlm peti sejuk n found cili padi n bawang yang dah siap dikopek(ok even ak xmkn tp kena letak gk sebab kalo x maggi rasa x sedap)..so chop everything(ces padahal 2 bnda jek) and put all together dng maggi ke dalam puyok tersebut..and after 3min..my maggi done!!
oh hanya sekadar gambar hiasan..manaler ak nk cekau sotong udang bandang semua tu kn??

so bwk masuk dlm bilik sambil reply comment kt wall one of my fren yg baru putus cinta sambil aku melantak..hakhak..mmg terbaik r lyn bila konye perut berdondang sayang..tapi....

bangun jek pepagi..perut dah stat enjin..oh yai..toilet menjadi teman baikku utk harini ye darls..dush..price i have to pay bila mkn lambat n that makanan was too pedas!!grrr....

~a.d.i.o.s~

No comments:

Post a Comment