-->

asal usul my email adress..

this time entry mau sharing the caring pasal aknye alamat email..desirsakuraputih@yahoo.com..
well this email being used ever since aku dr sekolah lagi sampai ler ke detik dan ketika ini..kunun2 pernah juga niat mau menamakan tadika aku dng desir sakura putih..tp mcm x relevan jek sakura ngn malaysia kn..plus aknye tadika bknnye da kaitan ngn japan pn..ok merepek dah azni ni..

back to the story again...

so camne ler aku leh dpt idea mau letak nama desirsakuraputih sebagai personal email kn??yela..normally people guna nama ini aku entah mana2 ntah dapat nama cenggitu...so mau tau rahsianye??jeng..jeng..jeng...


ha dari komik ni r..or dipanggil manga oleh kipas susah mati komik2 cenggini..hehehe..aku dolu2 time skolah mmg sangat menggilai manga2 ni..mmg segala bentuk komik aku layan..dari komik doraemon bawak ke detektif conan sampi ler ada manga gempakstarz nye cllection...sanggup tu xmkn simpan duit sekolah yg mk aku bg Rm2 sehari demi mendapatkn komik terbaru dr gempakstarz ni..tsk..tsk..

punyer banyak akunye collection sampaikan mk ak boleh bg derma kt ank2 member ye yg dtg umh..time tu ak nye ngamuk mmg x berlagu dah ler..mk ak leh ckp lak kt adk ak..kak long tu bknnye tau pn kalo mk bg kt org..komik ye tu banyak sgt..ewah..igt komik ak yg banyak tu semuanye under 1 title ke hape?aigoo...hangin gk r memula ngn mak ak tu..dah r ye leh bg komik ak yg terbaik lak tu..mmg ke langit ketujuh sepulh r atiku ni merawan!!tsk..tsk..

dalam banyak2 komik mmg komik desir desir sakura ni ler yg paling sentapkn jiwa batu ak ni..hahaha..dolu2 at mmg xde tmn bunga der..ak mmg at kering nye org..bg r ceramah sadis meruntun jiwa camne pn xde nye air mata ak ni nak kua..siap ak leh gelak2 lg..tp bila tersentap ngn komik ni trus at ada taman bunga raya dah ha..*ok tipu..nk sedapkan jln citer jek sebenarnye*haha..tp siyes mmg citer ni bg ak the best time tu ler kn..time sblm wujudnye kaoru 143 tu...

so adapt the name tp pikior2 xkn ler 100% desir desir sakura lak kn..so nk sedap kn cukup rasa pasti sedap nama tu, ak pn amik ler desir sakura..n disebabkan ak mmg suka white sakura tu ler ak ltk desir sakura putih...so jadi la desirsakuraputih@yahoo.com.

masa memula tu people keep on asking..'desir tu apa ek?'..aku pn..jwb ler..'erk..eerm...erm...dan erm...lagi'..tehee...aku mmg terkedu seketika la..blk cek azniwiki.org.gil.a owh desir tu kiranya gerakan yg mengeluarkan bunyi2an ler...ala2 desiran pantai..camtu ler..penat gk ler nk menjawab..and sampai skang that was my personal email adress...i'allah will be lasting forever..mls dah mau tuka sign up yg baru..ko kua ler google mail ke waima facebook mail skalipun ak tetap setia dng yahoo..tiada yg boleh menggantikannye..

~a.d.i.o.s~

p/s: apa citer korang lak??

1 comment: