-->

berapa size kaki korang?

normal size kaki malaysian is in a range of 5-7 kn?kiranya kalo beli kat kedai kasut, kasut yg display mmg range size tu ler utk display shoes..so kalo ada kaki yg lebih kecik..which i bet u not!!or kaki sampan..well said by my mommy...u have to ask the salesgirl for assistant kn??kalo x leh try jek direct display kasut tu...

and for me, dengan ketinggian 165cm size kaki aku adalah 6..so kebanyakan org kata kaki aku ketot!!tp ketot gemuk..hahah...huduh~kunun perasan kaki aku ni comel sgt..sekali bila aku melilau sekitar laman lelabah ni..terjumpa lah aku dng makcik ni...


nampak biasa?well cuba usha sikit kat kaki mkck ni..besar mana jek kasut ye pakai tu..apa?xnampak??meh aku zoomkn n compared ngn kotak rokok lak...


besar kasut ni sikit jek dr kotak rokok tu...giler kecik kn?and it is not a todler mahupun baby...ni kita bercakap pasal adult..mmg time ancient chinese dolukala yeorg ni mmg 'MUST HAVE' small foot..utk menjadi daya penarik bagi lelaki yg mcm shial time tu..heish..size kaki pun main peranan ke?xphm aku....

memang kecik giler kaki..dah mcm kaki budak budak jek...

nila rupa bila kua dari sarung tu...apa xjelas lg??ok azni bg gmbr jelas kakinye k??

iniler rupa bentuk dr dekat..demi utk melakukan anak2 perempuan, cina dolukala sanggup menyakitkn diri ank2 perempuan mereka...yg buatkan ak xphm..xskit ke ek?yela jari2 pn smpi dh belipat camtu skali..memang r berkaki kecik ni cantik menarik ko mmg da BOMB..tp x de bomb sgt ler kalo dah gini rupa bentuk gayanye..bersyukurla kita tdk dilahirkan time dolukala...

~a.d.i.o.s~

2 comments:

  1. size kasut ak beseny xd pon display kt kedai kasut!!kaki gajah...hahah...7 / 8 kot..

    ReplyDelete
  2. std ler yang..yg biasa display kn 5/6 jek..yg lain2 xde...kecik sgt xde bsr sgt pn xde..ehhhehe

    ReplyDelete