-->

~S.o.N.o.t.M.e~

ok..it is true..this time n3 got nothing to do wit me..normally..
tp bila tiba lua biasa makanye inilah kejadiannye..
me..out to gym!!
syabas azni!!
adala dlm 2 ari gk ak sdh menjinak2kn diriku ini..
berbekalkan paksaan drp housemates ku si adilah aris...
makanye ak menggagahkan diriku ini utk pergi..
location of the gym yg ak pergi is at TAMPIN
near to GIANT Tampin of cos..
i think it is a community gym
cos charge fee is only rm3 per entry..
very the cheap la kn??..
yg bestnye 1st time pergi wit ak selamat dlm poket cos pkck yg jg tu xde..hehheeh
but 2nd time its gone..
pkck yg bergigi itam tersebut telahlah meminta wit drp kami semua...
oh..tp jangan mengharapkan kalian akn ketemu sama saya setiap hari...
krn i bkn the gym's person...
i sayang my LEMAKS so much!!
aku nak bebel panjang pun mcm malas..
so baiklah GenJet kn jek pix yg ak smpt snap..
oh yeay this time around got no face of mine at all..
i just hate being saw in wet condition!!

xtau apa kenama benda ni..
tengok si syima ni wat macam senang jek..
tapi bila sendiri wat..
humak ai..harus ak wat 5min jek..dpt ler juga 30cal terbakar..
sangat2 penat n lenguh betol keadaan kakiku ini...
cycling ni pun tengok jek mcm senang padahalnye..
hanya tuhan yg tahu..
or it mighta be me only??
oh only god got the answer..

thing that i can stay longer is only this treadmill..
but just after finished it my head was like going to heaven!!
shite..this thing always makes me dizzy!!

oh thx so much shelian cos willing to be model for this thing!!
ok nama aku memamang(menunjukkan aku betul2) tidak tahu yek..
tp this thing korang leh adjust heavy levelnye..
untuk korang2 yang mmg sangat2 superb bab mengangkang(pasalnye suma yg agkt berat pasti akn tekangkang aku tengok) berat boleh r adjust level of heavy yek...
tapi untuk yang ala2 aku jek kita letak pin tu kat the first besi jek..
cukup le nemo..

overall the gym looks like in this pix..
cukup ler untuk aku yang baru menjinak jinakkan diri dalam arena work out ni..
seandainyela aku masih tinggal sekedudukan dengan makndakku lagi..
pastinya kami akan melakukan workout bersama dirumahnye..
setiap kali pulang dari opis..
so laporanku dari gym tampin abis disini dahulu..
andai kata ada pembaharuan lain (yela mana ler tau tetiba muncul abg ketul2 yang ensem)
akan aku uploadkan lagi di n3 lain yek..
~adios~

No comments:

Post a Comment