-->

entry luahan jiwa

merujuk kepada tajuk diatas ye entree ni ditulis sebab mahu meluahkan isi hati jiwa raga yg aku dok pendam selama ini...

as the oldest in the family n disebakan itu diriku ini tdk pandai bermanja spt adik2 lain mungkin kerana dididik untuk menjadi seorg kakak yg tegas atau aku memang x reti untuk bermanja..well x reti untuk bermanja x bermaksud diri ini tdk suka dimanjakan...tp ye itu semua harapan...

dilatih dan dididik untuk memikul tanggungjawab dan akn bertanggungjawab terhadap keluarga maka segala kesalahan akn diletakkan di bahu aku without having any discussion...without giving a chancr foe me to defiance aku dihukum salah..ye admit yg sometimes mmg salah itu salah aku but most of them ak hanyalah kambing hitam!!!

buka pekung didada?well noticed yg my blog was no longer a private blog as i used to it before so mmg ak kena berhati2 dalam percakapan....

dan disebabkan itulah ak menjadi seorg yang memendam rasa lantas menjadikan ak seorg pendendam...hahaha...tp bkn utk tempoh yg lama sebab ak ni jenis forgive n forget when it comes to family well air dicincang xkan putus aite??

dan aku bkn jenis yg senang berkongsi bkn juga dng MLS...theres there untuk dipendam...apatah lagi aku bukan jenis pengadu!!it is totally not me!!mungkin sebab tu juga ak selalu dihukumsbg seorg pesalah!!and mungkin juga sbb ak bkn sorg yg reti membodek!!again IT IS TOTALLY NOT ME!!!

apa saja tindakan yg diambil ak redha..n yes some of them ak x redha tp what to do...their theirs...and apa yg aku boleh buat hanyalah berharap supaya kebenaran akn terbongkar suatu hari nanti..ye i am not the chosen one but nice thing to share is i got the things that called FEELINGS!!!


~a.d.i.o.s~

No comments:

Post a Comment