-->

someone like you

stressed!!from 5+ to 6+ and without any doubt in any minute it could turn into 7+....gosh...ayat biasa dengar di telinga aku kebelakangan ini adalah..."boh besor ngat mu long"..kata2 yang dikeluarkan oleh mkcik makcik aku...sigh...nak lagi best jumpa clasmate aku yg time form 1 dulu..ye boleh ckp dng bangganya..."sihatnye ko wan.ak ni dari form 1 sampai dah ada anak dua macam ni jek la bdnnye"..well..well..well...can i answer it with.."ko busy jaga anak anak..aku busy jaga anak tekak..so hasilnye dah sah sah ler lain.....".oh tp itu cuma berlegar di kepalotak aku ni jek...mls nk berdebat panjang panjang..aku pun ckp la.."bahagia"..oh so cliche punyer jawapan...tuih~tp yela dah nak wat camne...niler hasil sekali mkn abis RM1++...

pastu lak tiap kali balik umah mak aku punyer common q ye adalah..."besar sgt mak tgok ko ni long.takut mak tengok"...mak aku ni pun satu..eh yela mak mmg ler xde dua tiga empat kan..kalo ada mmg xkan sama dng yg satu ni...so aku selalu wat muka toya jek bila mk ak ckp cenggitu...malas nk bertekak...yela nak compare ak ngan adk2 aku yg berat x lebih 45kg mmg ler..mak tu suma anorexia tau..xcukup zat..org ni baru btol cukup zat..hukhuk..

ye nemo oit..ak mmg stressed..mengenangkan hari besar pn semakin menampakkan arinye..takkan aku xnak kelihatan anggun ramping pada ari tersebut...oh aku makin stress...tp apa ak nk wat??konon mau diet...tp ye makanan adalah satu2 benda yg aku cant denied their existence...food does exist..aku mmg selalu klah ngn their temptation..duh~

pastu yg mak aku lak mulut dok bising2..tp ye dok masak sedap2..bila ak xnak makan ye pksa pksa..kalo mkn kt lua lak ak nk mtk nasi separuh mak ak soh amik jek penuh...dah tu camne?hish....i need something that can prevent me from tergoda..oh god!!!

tapi bila tgok jek penyanyi yg satu ni...she gave me a courage to face everything in front...gemuk bukan penghalang utk successful!!so mari ler kita GeneJet kan video ADELE ni...(ak sedang berangan menyanyi style dia)



No comments:

Post a Comment