-->

.T.R.U.E.F.E.E.L.I.N.G.

its kinda good in having this blog so we can tell out loud our feeling in here.
i might be not in good in writing so rather be copy paste the lyrics that particularly similar dengan apa yg aku rasa right now..but i'll try to write my best..

awak tau x?
sejak 1st time kita jumpa
saya mcm suka kat awk
but then awk wat donno jek..

awk tau x?
bila kita start kawan
saya cerita a whole story bout myself
yela utk kita saling kenal mengenali
but then again its just come from one side
u never tell me bout urs!!

awk tau x?
bila u asking me a hand
once again i tell u what u really need to know bout me
saya xnak dituduh menipu n hope u can cope with it
but then its just in the beginning
before u show me ur true color

awk tau x?
saya xpernah maki org apatah lg someone yg sy syg
but then bila sy kena maki how could i stay silence?

awk tau x?
saya mmg xpernah pukul org even adik2 sendiri
but then when someone hit me how could i stay calm?

awk tau x?
saya calling awk dengan niat nak bermanja
dengan niat nak berkasih
dengan niat nak sharing something
but then once heard ur tone semua rasa hilang

awk tau x?
setiap kali we're having a problem
and we need a discussion
u keep on repeating saya suka wat kepala
but then awk sedar x yg awk akn monopoly our talk?

awk tau x?
awk selalu kutuk kwn2 saya
walaupun mereka xpernah badmouth psl awk
sebaliknye mereka sering puji awk!!

awk tau x?
bila awk hina saya dlm gurauan depan kwn2 awk
sy kecik at tp saya masih mampu utk tersenyum

awk tau x?
sy betul2 benci gaya awk mengata
mengutuk,memerli org
ye saya tau awk x kisah when people talk back
tapi saya kisah!!

dan awk sedar x yg kita semakin menjauh??
awk semakin kurang bertanyakan kabar saya
ajak dinner pun xde dah
kalo diri ini masih disayangi pls come back to me
cos i stil LOVE u and i MISS u so much
i miss the old behaviour of urs..
attitude yg sering buatkan saya tersenyum
buatkan tidur malam sy ditemani mimpi2 indah
juga buatkan saya sentiasa tenang..
BUT THEN if u have sumbody else utk disayangi
talk to me cos saya akan mengundurkan diri
menjauh dari hidup awk menghilangkn diri dr pandangan
cuma satu yg saya pinta let me bring our memories together....


with pain and tears on 6.06am
bilik depan taman jati indah

Mis Azni Azizan

2 comments: